• AKCIÓK
  • FOTÓS OKTATÁS
  • FOTÓS ESZKÖZ BÉRLÉS
  • FOTÓS, VIDEÓS WORKSHOPOK
  • 7% KEDVEZMÉNY HITELKÁRTYÁVAL
  • HÍREK, TESZTEK
  • BEMUTATÓTERMÜNK
  • EXPORT
  • GY.I.K.
  • KAPCSOLAT
  • Kategóriák
    törlés

    Garancia ügyintézés

    Mi a teendőd?

    Ha a 220voltnál vásárolt terméked nem rendeltetésszerűen működik, kérjük, az alábbiak szerint jelezd a hibát:

      • Keresd ki az alábbi szerviz listából az árucikk márkájának megfelelő szervizt,
      • és vedd fel velük a kapcsolatot a megadott elérhetőségek valamelyikén!

    Hasznos tipp!

    Amennyiben közvetlenül a szervizzel egyeztetsz, jelentősen lerövidítheted a garanciális ügyintézés hosszát!


    További információk Fogyasztónak (magánszemélynek) minősülő vásárlók részére

    Rövidítsd le az ügyintézési időt! Fordulj közvetlenül a garancialevélen szereplő szervizekhez, elállás esetén pedig keresd kollégáinkat a lenti Bejelentő űrlap kitöltésével! Jó néhány termékünkre Háztól Házig garancia érvényes, ami kényelmes, díjmentes és gyors megoldás, személyes ügyintézést nem igényel. Ez esetben a hibás termékért garancia futár megy az általad megadott címre, majd javítás után előre egyeztetett időpontban a készülék visszaszállításra kerül címedre!

    Háztól Házig garancia igénylőlapok
     Canon (fotó) | Canon (irodatechnika) | Nikon |  Sigma | Tamron
    Személyes ügyintézés
    • Helye: 1191 Bp., Ady Endre út 28-30. (bejárat a Szalay utca felől)
    • Nyitvatartás: Héftő-Péntek 9-17 óra között.
    Mennyi ideig tart a garanciális javítás?
    Amennyiben a termék rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható kérjük, a Megjegyzés mezőbe írd be a címedet illetve, hogy melyik nap szeretnéd, hogy futárunk felkeressen és elhozza tőled a hibás terméket. Ellenkező esetben kérjük postai újton küldd el azt a garancialevelen szereplő szervizünkbe vagy hozzánk.
    Mi történik, ha nem garanciális a javítás?
    Termékeinket az webáruházunkban feltüntetett jótállási időn belül tudjuk díjmentesen javíttatni. Ezt követően ügyintézésre átvenni nem tudjuk, a terméket bármely független szervizben önköltséges formában javíttathatod.
    Vidéki vagyok és a terméket nem tudom személyesen eljuttatni a szervízbe, hogyan tudom a garanciális javítást intéztetni?
    Amennyiben a termék rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható kérjük, a Megjegyzés mezőbe írd be a címedet illetve, hogy melyik nap szeretnéd, hogy futárunk felkeressen és elhozza tőled a hibás terméket. Ellenkező esetben kérjük postai újton küldd el azt a garancialevelen szereplő szervizünkbe vagy hozzánk.
    3 munkanapon belüli meghibásodás (termék cseréje)
    Ha a Fogyasztó (Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) által vásárolt és a 151/2003-as Korm. rendelet és a 10/2024. (VI. 28.) IM rendelet hatálya alá tartozó termék a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított 3 munkanapon belül meghibásodott és Ön, mint Fogyasztó csereigényt érvényesít, azt az eredeti termékkel megegyező típusú új termékre kicseréljük feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Ha cserére nincs lehetőség (pl. ha éppen nincs raktáron az adott típus), akkor a forgalmazónak törekednie kell a 15 napos határidő alatti kicserélésre.
    A 3 munkanapon belüli csere fontos tudnivalói
    • A termék rendeltetésszerű használat melletti minőségi hibája.
    • Az ellenérték megfizetését igazoló jótállási jegy vagy bizonylat bemutatása.
    3 munkanapon túli meghibásodás
    Fogyasztói szerződés esetében, amennyiben a termék meghibásodik arra a szavatosság (kellék-, termékszavatosság) vagy a jótállás szabályai lesznek irányadóak. Kötelező jótállás a fogyasztó és vállalkozás között kötött szerződés keretében értékesített és a 10/2024. (VI. 28.) IM rendelet mellékletében felsorolt új,tartós fogyasztási cikkekre terjed ki. A jótállási határidő a termék fogyasztó, jogosult részére történő átadásának napjával kezdődik. A fogyasztó a hiba észlelése után késedelem nélkül köteles jótállási, szavatossági kifogását a forgalmazóval közölni.

    A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadásának elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét. A jótállás időtartalma a jótállási jegyen van feltüntetve. A forgalmazó köteles a vásárlónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - a jótállási jegyet átadni. A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti. A vásárló hibás teljesítés esetén jogosult:
    • elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelni kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
    • ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A fogyasztó a választott szavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott kárt a fogyasztó köteles a kereskedőnek megtéríteni kivéve, ha az áttérésre a kötelezett magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
    Kérjük, hogy a megvásárolt termékek mellé kapott számlát/nyugtát, valamint a garancialevelet őrizd meg! Kérjük, a garanciajegyet minden esetben olvasd el átvételkor! A garancia értelemszerűen a garanciajegyen feltüntetett ideig érvényes.

    A meghibásodott termékek garanciális javítása alatt sajnos cserekészüléket nem minden esetben tudunk biztosítani.

    Elveszett jótállási jegyet sajnos nem áll módunkban pótolni.
    A javítási határidő
    A fogyasztó a hiba észlelése után, a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles jótállási kifogását a forgalmazóval közölni. A meghibásodott termék javítása esetén, a termék jótállási ideje meghosszabbodik a termék hibájának közlésétől számítva annyi idővel, amíg a terméket a fogyasztó a javítás után újra át nem veszi.
    A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik. A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.
    A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Javításhoz általában a komplett alapgépet kell a szervizbe behozni. Tölthető "AA" típusú elemeket, memóriakártyákat, vállpántokat, stb. kérjük ne hozzanak be! A javításra leadott adathordozókon lévő adatokért felelősséget nem vállalunk.
    Az interneten keresztül történő vásárlástól való elállás
    Fogyasztónak minősül: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
    Webáruházunkban történő megrendelés és annak visszaigazolása magyar nyelven történik. A szerződéskötés magyar nyelven történik.
    A megrendeléssel és visszaigazolással kapcsolatos szerződéskötés nem minősül írásban kötött szerződésnek, a szerződés nem kerül iktatásra és utólag nem lesz hozzáférhető.
    Amennyiben a 45/2014. (II. 26.) számú Kormányrendelet hatálya alá tartozó szerződéses vásárlástól a fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg:
    A fogyasztó elállási vagy felmondási jogát,
    1) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
    1/a) a terméknek, több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
    1/b) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
    1/c) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;
    2) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
    Az 1. pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
    A Fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása
    A fogyasztó elállási jogát jelen felmondási nyilatkozattal vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Az elállási jog gyakorlása határidőben érvényesíttetnek tekintendő, ha a fogyasztó elállási jogát tartalmazó nyilatkozatát termék adásvételére irányuló szerződés esetén az átvételtől – szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésétől – számított tizennégy napon belül elküldi társaságunknak. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni tizennégy napon belül. A határidőben történő elállási jognyilatkozat megtételének és elküldésének bizonyítása a fogyasztót terheli. Honlapunkon keresztül elállás kizárólag a Garanciális hiba bejelentése űrlapon keresztül közölhető.
    A fogyasztó az elállási jognyilatkozata megtételét követően köteles a megrendelt terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jognyilatkozata közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve Cégünknek vagy Cégünk által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. Cégünk nem vállalja a termék visszafuvarozását. A visszajuttatás határidőben történik, ha a terméket a fogyasztó a határidő lejárta előtt elküldi Cégünknek. A fogyasztó viseli a termék közvetlen visszaküldésének, visszajuttatásának költségét (pl: szállítási, utazási költség). Cégünk nem vállalja ennek a költségnek viselését. A termék visszaküldése portós (fizetős) postai csomagként nem küldhető vissza. Amennyiben a fogyasztó Cégünkkel a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozó szerződést kötött, és ebből eredően gyakorolja tizennégy napos elállási jogát, úgy Cégünk legkésőbb a fogyasztói elállásról való tudomásszerzéstől számított tizennégy napon belül visszafizeti a fogyasztó által kifizetett teljes összeget, ideértve a szolgáltatás teljesítésével felmerült költségeket is (fuvarköltség). Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a Cégünk nem köteles megtéríteni. Ha a fogyasztó szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit. Cégünknek mindaddig visszatartási joga van a vételár visszafizetését tekintve ameddig a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem tudta igazolni a visszaküldést.
    A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel és a rendeltetésellenes használat során keletkezett kárért. Cégünk polgári eljárás útján érvényesíti kárának megtérítését.
    A megrendelő elállási jogát a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1) bek. foglalt esetekben nem gyakorolhatja. A Fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása alól kivételeknek tekinti a jogszabály az olyan zárt csomagolású termék tekintetében , amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontás után nem küldhető vissza.   A cégünk és Ön, mint Fogyasztó megállapodik abban, hogy egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem visszaküldhető terméknek minősülnek többek között a fülhallgatók, vércukorszint mérők, tesztcsíkok, oxigén koncentrátorok, lázmérők, vérnyomás- és pulzusmérők, szőrtelenítő eszköz, villanófényes szőrtelenítő eszköz (IPL),gyantázási eszközök, epilátorok, borotvafej, bortovapenge, trimmelő eszköz, orr és fülszőrvágó eszköz, hajvágó;hajsimító, hajsütő, hajformázó eszközök, testszőrzet nyíró eszközök (pl:szakálvágó,formázó), bőrápoló szerek valamint krémek, fogkefe, elektromos fogkefe, fogkefefej, szájcenter, szájzuhany, meleglevegős készülékek, inhalátorok, masszírozó és segédeszközei, zokni, harisnya, póló, fehérnemű, pohár, szájvédő maszkok. Az elállási jog gyakorlása során a fogyasztó a jóhiszeműség és tisztesség követelményeinek és az elvárható magatartás elvének megfelelően köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni.
    Az elállási jog gyakorlása nem vezethet a joggal való visszaéléshez.
    Az árak honlapunkon történő megjelenésüktől kezdve érvényesek kivéve, ha azok minden gondosság ellenére hibásan kerültek feltüntetésre, - különösen a nyilvánvalóan hibás elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak-illetőleg egyéb kedvezőtlen események hatása miatt fenntarthatatlan árváltozások esetén. Ilyen hibás árfeltüntetés esetén szerződéskötést megelőzően  cégünk nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem az Ön tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő értékesítést mely információ birtokában Ön eldöntheti, hogy megrendeli valós áron az Árut vagy nem él ezzel a lehetőséggel, amely esetben a Felek között nem jön létre szerződés. 
    A megrendeléssel a fent említettek a szerződés tartalmának részévé válnak.

    Általános szerződési feltételeinket IDE kattintva tudod elolvasni.

    BEJELENTO


     

     

    Bejelentő űrlap

    Ha a megvásárolt termék márkája nem szerepel a szerviz listában vagy elállási jogoddal szeretnél élni, kérjük, töltsd ki az alábbi online Bejelentő űrlapot! Az űrlap elküldése után automatikus e-mailt kapsz a sikeres kitöltésről, majd garanciális ügyintézőink a felveszik veled a kapcsolatot, és tájékoztatnak a további teendőkről!

    *A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

    Vásárló*

    Kitöltési útmutató

    *A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!

    Űrlap kitöltésének oka*
    Válassz a legördülő menüből az alábbi okok közül:
    • Sérülten kaptam meg (szállítási sérült): kiszállítás során megsérült termék esetén.
    • Rosszat rendeltem: téves termékvásárlás esetén.
    • Hibás termék (nem működik): garancia időn belül jelentkező meghibásodás esetén.
    • Nem vagyok elégedett a termékkel: az elvárásnak, leírásnak nem megfelelő termékvásárlás esetén.
    • Elállok a vásárlástól: fogyasztókat megillető elállási jog gyakorlása esetén (bővebb információ itt).
    • Egyéb indok: a fentieken kívüli egyéb esetben.
    Rendelés azonosító
    A weboldalunkon keresztül leadott megrendelés esetén rendelkezhetsz rendelés azonosítóval. Az azonosítót a megrendelésről szóló automatikus visszaigazoló e-mailben megtalálod, vagy ha regisztrált felhasználónk* vagy, a felhasználói fiókodban a "Megrendelések" menüpontban is. (*Csak a 2022. június 10. után regisztrált felhasználóknak elérhető.)
    Vásárlás dátuma
    A megvásárolt termék átvételének napja, a vásárlást igazoló bizonylaton (számla, nyugta) szereplő dátum.
    Termék neve*
    A megvásárolt termék nevét megtalálhatod az automatikus visszaigazoló e-mailben, valamint a számlán is. Nem szükséges szó szerint begépelned a megnevezést, de a gördülékenyebb ügyintézés érdekében érdemes a lehető legpontosabban fogalmaznod. Jó példa: Sigma 150-600mm f/5-6.3 DG OS HSM Contemp. (Canon), Rossz példa: Sigma 150-600mm objektív.
    Termék gyári száma
    Amennyiben a terméknek egyedi azonosítója, ún. gyári száma van, azt a vásárlást igazoló számlán a termék neve alatt találod meg.
    Megjegyzés, hiba, panasz leírása*
    Ebben a mezőben tudod ügyintézőinknek részletesen leírni, hogy pontosan milyen ügyben keresel bennünket.
    Vásárló*
    Válassz az alábbi lehetőségek közül:
    • Fogyasztó (Magánszemély): Ezt a lehetőséget jelöld be, amennyiben magánszemélyként vásároltál, és ennek megfelelően került kiállításra a vásárlást igazoló bizonylat (számla, nyugta).
    • Nem Fogyasztó (Adószámmal rendelkező személy): Ezt a lehetőséget jelöld be, amennyiben áfás számlát kértél, és annak kiállításához adószámot adtál meg.
    Vásárló neve*
    Vásárló vagy kapcsolattartó neve.
    Vásárló telefonszáma*
    Vásárló vagy kapcsolattartó telefonszáma.
    Vásárló e-mail címe*
    Vásárló vagy kapcsolattartó e-mail címe.
    Csatolmány feltöltése*
    Lehetőséged van csatolmányt feltölteni a bejelentő űrlaphoz. Csatolmány lehet fotó, vagy a vásárlást igazoló bizonylat, garanciajegy elektronikus fájlja is.
    Összehasonlítom a fenti termékeket! Az összehasonlításhoz pipáld ki más termék(ek) oldalán is az "Összehasonlítom" négyzetet!
    bezár